ZFAX

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sat 10 Apr 1999 - 21:58:25 MET DST

MichaLS wrote:

 M> Mam modem Zyxel Omni 288s i chcę aktualizować firmware do V.90. W tym
 M> celu potrzebuje programiku ZFAX. Jesli macie ten program, lub wiecie
 M> skąd go można ściągnąć to bardzo uprzejmie proszę o kontakt na priva.

Nie potrzebujesz ZFAXa, potrzebujesz dowolnego programu terminalowego,
posiadającego protokół transmisji Xmodem. Osobiście zawsze do tego celu używałem
starego, dobrego Telixa.
Protokół Xmodem posiada nawet Szklarniowy HyperTerminal...

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl