Re: DeskJet 690C - strata kolorów

Autor: Jaroslaw Malina (jmalina_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 11 Apr 1999 - 10:24:44 MET DST

Jerzyk <asemeniu_at_free.com.pl> wrote in message
> Stary jak pisze ze przy czyszczeniu ma tylko czarne pasy to nie ma mowy o
> odcieniach szarosci !!!!
> Mysle ze raczej napewno padl sam carridge (sam mialem tak tylko ze z
> czarnym). Najprawopodobniej za pozno napelnilem po przerwie swiatecznej
> (nowy rok) i napelnil sie swieetnie ale nie drukowal.
> Po kupieniu nowego niebylo problemu i z pozniejszym napelnianiem tez :-)
>
> Jerzyk

Nie umiem pomoc ale napomkne ze mam ten sam problem. Wczoraj napelnialem
czarny pojemnik i po tej operacji juz nie chcial drukowac. Wczesniej
napelniany drukowal. Przy czyszczeniu (softwareowo) lub drukowaniu widac na
pojemniku przy dyszach czarny tusz wiec cos przez dysze chyba przelatuje.
Czy ktos moze mi to wyjsnic co sie z tym cartridgem stalo? Nie drukowalem
jakis miesiac wiec pewnie przysechl atrament w srodku ale moze cos
innego...A moze HP sprzedal mi wersje trial swojego pojemnika i potrzebny
jest crack ;-)

PS. Przez nieuwage eksplodowal mi wczoraj atrament. Twarz, rece, ubranie,
Chryste Panie co za wszechobecny syf. Czy ktos zna srodki po ktorych
atrament schodzi najlepiej.

         -----=== JArek Malina ===------