Re: DeskJet 690C - strata kolorów

Autor: Jerzyk (asemeniu_at_free.com.pl)
Data: Sat 10 Apr 1999 - 18:15:08 MET DST

Stary jak pisze ze przy czyszczeniu ma tylko czarne pasy to nie ma mowy o
odcieniach szarosci !!!!
Mysle ze raczej napewno padl sam carridge (sam mialem tak tylko ze z
czarnym). Najprawopodobniej za pozno napelnilem po przerwie swiatecznej
(nowy rok) i napelnil sie swieetnie ale nie drukowal.
Po kupieniu nowego niebylo problemu i z pozniejszym napelnianiem tez :-)

Jerzyk
asemeniu_at_free.co.pl
asemeniu_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl
UIN: 23231039