Re: Za du y rachunek w TPSA !!!

Autor: apix_at_www.kki.net.pl
Data: Sat 10 Apr 1999 - 06:29:29 MET DST

From: "Moi" <Moi_at_w.pl>

> Niestety, nie bedzie to dobre dla TePSY. Wystepuje tu naturalny
> dysonans miedzy dobrem Twoim i Twojej firmy.

> Tak jest w kazdej normalnej firmie. Za rozmowy prywatne
> (lub powyzej ustalonego limitu) placa wszyscy pracownicy,
> bez wzgledu na funkcje.

> Czy to oznacza, ze nie macie lokalnych rozmow za friko?
> Jakie macie znizki (pytam z ciekawosci, nie zlosliwie)?

> I za to Cie cenie.
a ja nie , typowy obraz polskiej mentalnosci
jestem w grupie to kracze jako one
i bede bronil kazdego idiotyzmu i idioty bo to moj kumpel i moja
grupa
i grunt to sie nie wychylac bo zadziobia
a punkt widzenia zmienie z punktem siedzenia
z wiadomosci powyzszej wynika ze nie chcemy naprawic
systemu , ktory zle dziala
tylko zapewnic sobie bocznymi furtkami przywileje nie baczac na
interes innych.

> Wiele takich zapowiedzi przezylem i wiem, ze zrywanie kartek
> z kalendarza nie zastapi metodycznej liberalizacji skryminalizowanego
> rynku telekomunkacji z Polsce.
>
> Pozdrawiam,
>
> Moi

                                                                                        apix

--
MAMY JUZ 2 LATA! Z tej okazji MY rozdajemy prezenty!!!
Wirtualny Sklep HBZ http://www.hbz.com.pl/sklep