Re: TPSA

Autor: apix_at_www.kki.net.pl
Data: Sat 10 Apr 1999 - 06:29:29 MET DST

From: "Moi" <Moi_at_w.pl>

> Czy mozesz wskazac tez polityka, ktory nakazal TePSIE zaliczanie
> polaczen z 0202122 trwajacych mniej niz 20 sekund?
> Przysiegam, ze na niego nie zaglosuje. A moze to Lepper Wam
> to wszystko kaze? Albo Zyrinowski z Milosevicem?
niestety to bardzo wyksztalcony ukladny i nagradzany glowny
ekonomista III RP pan Balcerowicz and urzednicza spolka z bylego
kola PZPR na SGPiS
a do tego dolaczyla silna grupa z Gliwic tez z uczelni technicznej
> Zastanow sie, co tez Ty za brednie wypisujesz.
> Kryminalna umowa miedzy TePSA a operatorami GSM, to miod
> w Wasze serca (a wlasciwie w kieszen), choc przyznaje, ze sa
> glosy w TePSIE wskazujace na bandytyzm tego ukladu.

> A nie na pl.rec.humor.najlepsze (choc moze lepszy Monthy Pyton?)

> Moi
Koszty z Tpsa nie sa w sumie takie duze jesli zalozy sie lacze
dzierzawione, ale przewaznie mozna uslyszec mimo ze miedzy
centralami polozony jest swiatowod ktorego przepustowosci jest
nie wykorzystana , ze nie ma mozliwosci technicznych
mysle ze panuje ogolnopolska zasada po co zrobic cos w rok i
dzielic sie z obcymi, jak mozna miec zysk przez piec lat i
pozostawic go wsrod swoich.

                                                                apix

--
MAMY JUZ 2 LATA! Z tej okazji MY rozdajemy prezenty!!!
Wirtualny Sklep HBZ http://www.hbz.com.pl/sklep