Re: Jak zmienić litery partycji ?

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 07:19:25 MET DST

Czy Jacek Kuchta pamieta ze napisal cos takiego?

>Pod Win98 mam dysk (C:) jak Master na I kanale , cd-rom'a i nagrywarke na
>drugim jednoczesnie (D i E). Teraz kiedy do dysku C dodaje kolejna partycje
>to ona wchodzi automatycznie jako D i wszystko przesuwa o literke dalej. Czy
>jest jakas mozliwosc mieszania sobie tymi literkami napedow jak w NT ? Bo
>teraz CD-ROM'a mam jako E: i część programow nie chce dzialac, bo wczesniej
>byly instalowane z cd-rom'a ktory byl jako D.
Win98 sam w sobie nie pozwala tego zrobic dla dysku, ale mozna bylo temu
zapobiec na samym porzadku przyporzadkowujac cd-romowi np. I:

zobacz Panel sterowania->System->Menedzer urzadzen->CDROM->nazwa->Wlasciwosci
Potem Ustawienia i Pole "Zarezerwowane litery dyskow"

>Jacek
zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
     "Keyboard not found. Press any key to continue."