Re: Jak zmienić litery partycji ?

Autor: Rafał Sowa (rasowa_at_polbox.com)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 11:23:59 MET DST

> Pod Win98 mam dysk (C:) jak Master na I kanale , cd-rom'a i nagrywarke na
> drugim jednoczesnie (D i E). Teraz kiedy do dysku C dodaje kolejna
partycje
> to ona wchodzi automatycznie jako D i wszystko przesuwa o literke dalej.
Czy
> jest jakas mozliwosc mieszania sobie tymi literkami napedow jak w NT ? Bo
> teraz CD-ROM'a mam jako E: i część programow nie chce dzialac, bo
wczesniej
> byly instalowane z cd-rom'a ktory byl jako D.

Dobrym rozwiązaniem jest ustawienie przy pomocy menedżera urządzeń
(Panel_sterowania/System) odpwiedio odległej litery alfabetu dla CD_ROM'u.
Wtedy możesz bez większych problemów wkładać i wyjmować dyski twarde i
dzielić je na partycje wg uznania. No ale jeśli musisz mieć D: to niewiem.

Pozdrawiam
           Rafał Sowa