Pytanie do fachowcow elektrykow choc nie tylko ???

Autor: Marcin Hryc (hryc_at_grafit.mp.pw.edu.pl)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 11:25:31 MET DST

Awe
Do tej pory kabelek sieciowy (rg-58) byl przymocowony do tynku budynku.
Dolaczyl sie do sieci koles ktory przymocowal swoj kabel RG-58 po
piorunochronie. Moje pytanie co sie stanie jak w piorunochron walnie
piorun. Koles twierdzi ze cala energia elektryczna pojdzie w ziemie nie
robiac nic sieci i komputerom dolaczonym do niej jedna ja mam znaczne
obiekcje. Czy moze mi ktos napisac czy to bezpieczne czy nie ???.

Marcin.