Re: plyta glowna PC Chips

Autor: Vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 02:48:38 MET DST

On 7 Apr 1999 15:58:14 GMT, "Szymon Wróblewski"
<czesio_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

<ciach>
>Tylko bez uogolnien. Moj kumpel kupil sobie takowa i celeron dziala mu
>stabilnie bez zaklejania pinow na 450.

I co z tego? To akurat bardziej kwestia procesora niz plyty - a nie
masz zadnej gwarancji ze na lepszej plycie nie daloby sie go bardziej
podkrecic. Rozumiem ze nie sprawdziles jaka jest przy tej cz.
taktowania wydajnosc procesora - bo nie zabieralbys w ogole glosu

> Co prawda sa problemy z muzyka (
>moim zdaniem najslabszy punkt tej plyty). W robocie mamy dwa kompy na
>takich plytach i dzialaja bez zadnych zwisow czy innych nieprzyjemnosc juz
>pare miechow. Moja kumpela ma tez takowa rowniez spoko dziala (tylko Si z
>Nu sie wiesza).

To rzeczywiscie spoko :))) I Ty to nazywasz stabilnoscia?

> Takze na pewno ma swoje plusy i minusy. Nie cholubil bym
>jednak az tak bardzo oslawionego abita ( wierze ze plytka jest dobra, ale
>bez przesady, nie dobrze juz sie robi od tych wazeliniarskich zachwytow)

Lepsze wazeliniarskie zachwyty w stosunku do dobrego sprzetu niz
pozytywne opinie o beznadziejnym sprzecie

<ciach>
>A to jest juz lekka przesada (jak nie celowe chamstwo, jak ktos nie mam
>dowodow to niech takich bredni nie pisze,) Mialem niejakiego Top Guna na tx
>pro i plytka byla w deche poczawszy od tego ze miala 3Dimmy (co w TX czy
>podobnch nie uswiadczysz), dzialala stabilnie, bez problemu mozna bylo
>podkrecic intelka na magistrali 83MHz, bez problemu "keszowala" powyzej
>oslawionych 64M

Za to miala powazne problemy z duza iloscia kart (Ensoniq 1370, Live
itp.) Najwiekszym plusem tej plyty byla cena - podobnie jak w wypadku
plyt z BXCel'em czy BXPro

>Simon

Pozdrowienia

Vindex