Re: plyta glowna PC Chips

Autor: Szymon Wróblewski (czesio_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 07 Apr 1999 - 17:58:14 MET DST

> jest to mocno przecietna plyta
> dziala normalnie ale nie pozwala na zadne podkrecanie bez zaklejania
pinow
> do podkrecania tylko Abit BH6, BX6 1,2
> muzyka jest biedna

Tylko bez uogolnien. Moj kumpel kupil sobie takowa i celeron dziala mu
stabilnie bez zaklejania pinow na 450. Co prawda sa problemy z muzyka (
moim zdaniem najslabszy punkt tej plyty). W robocie mamy dwa kompy na
takich plytach i dzialaja bez zadnych zwisow czy innych nieprzyjemnosc juz
pare miechow. Moja kumpela ma tez takowa rowniez spoko dziala (tylko Si z
Nu sie wiesza). Takze na pewno ma swoje plusy i minusy. Nie cholubil bym
jednak az tak bardzo oslawionego abita ( wierze ze plytka jest dobra, ale
bez przesady, nie dobrze juz sie robi od tych wazeliniarskich zachwytow)

" ...na płytach, zamiast układów SRAM pamięci cache, montowane były puste
obudowy (sic!). Zostawmy jednak w spokoju PC Chips - obecnie firma ta
produkuje klony układów intelowskich i płyty główne z tymi układami, pod
nazwami VXPro, TXPro itp. Nie wiedzieć czemu, nawet udaje się je
sprzedać...
"
A to jest juz lekka przesada (jak nie celowe chamstwo, jak ktos nie mam
dowodow to niech takich bredni nie pisze,) Mialem niejakiego Top Guna na tx
pro i plytka byla w deche poczawszy od tego ze miala 3Dimmy (co w TX czy
podobnch nie uswiadczysz), dzialala stabilnie, bez problemu mozna bylo
podkrecic intelka na magistrali 83MHz, bez problemu "keszowala" powyzej
oslawionych 64M
Simon