Re: Czytnik lini papilarnych

Autor: Mikolaj (mikolaj.milewicz_at_no.spam.softax.com.pl)
Data: Wed 07 Apr 1999 - 16:27:43 MET DST

> U nas w instytucji zakupili czytniki linii papilarnych. Koszt jednego
> czytnika 300 zł (razem z softem), czyli opołacalność pisania softu jest
> dyskusyjna....

Ciekaw jestem jak jest dokładnośc takiego czytnika - tzn. czy moje linie,
linie mojego kumpla z pracy i np. mojej dziwczyny tpo są dla niego różne
linie, czy nie?? A jak z liniami bliźniaków - rozróżnia czy nie - są wszakże
całkiem podobne, choć nieco różne.
Pytanie drugie - czy moje linie dzis i moje linie jutra to te same linie? A
jak sobie trochę palce ubrudze, nie mówiąc juz o skaleczeniu, czy tylko
nacięciu naskóraka?

--
---===<<< Mikolaj Milewicz >>>===---
Time in the past runs faster then in the future