Re: Gra fabularna Hand of Fate

Autor: Daniellek (daniel_at_sun.computerland.pl)
Data: Wed 07 Apr 1999 - 13:14:43 MET DST

Dnia 6 Apr 1999 20:17:42 +0200, Michal Zielinski <zielinski_at_ckzeto.com.pl>
wystukał(a):
>a moglby ktos wrzucic ja gdzies do jakiegos FTP ? Wlasnie chcialem ja
>zainstalowac i pograc a tu klapa - polowa dyskietek do ......
Wracając do pierwszego problemu to może to być za szybki komputer jeśli wywala
błędy dzielenia przez 0.

--
Daniel Fenert   --==< daniel_at_kanonicza.usk.pk.edu.pl >==--
====-P o w e r e d--b y--L i n u x--S l a c k w a r e-====