Kto pytal o uklad scalony do sterowania pamieci - wcielo poczte!

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 06 Apr 1999 - 15:33:48 MET DST

Kilka dni przed swietami otrzymalem od kogos (chyba z Gdanska?) maila
z zapytaniem nt. mozliwosci wykonania ukladu scalonego j.w.
Podejrzewam ze wyniklo to z niektorych moich tekstow na jednej z grup
na ktore wysylam posta. Nawal pracy nie pozwolil mi odpowiedziec
wczesniej, mialem zabrac sie za to dzis. Niestety maila przenioslem
bylem wzielem z /var/spool/mail do /home/ladzk zas serwerek na ktorym
to trzymalem byl laskaw zejsc w okolicznosciach niejasnych - admin
zachowal var/spool/mail ale plikow z kont uzytkownikow juz nie :-(((
Tak wiec jesli przeczyta to ktos kto zwracal sie do mnie w powyzszej
sprawie - niech odezwie sie ponownie! Najlepiej jutro - pojutrze bo
nie wiem kiedy uda sie serwerek do zycia przywrocic.

Darek