Re: Pytanie o modem

Autor: Michal Zadworny (mikent_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 04 Apr 1999 - 08:33:35 MET DST

De Grejt Kornholio <cornhole_at_darmo.alter.pl> wrote in message
NEmN2.6959$_u5.1181751_at_news.tpnet.pl...
>Tak jak to już kiedyś mówiono na grupie - ok. 1 na 10 zoltrixów jest
dobry -
>gratuluję szczęścia :)
>Mnie go niestety brakowało w bojach z tym złomem i nie trafiłem na nic
>dobrego mimo, że przewinęło się tego ładnych pare egzemplarzy przez moje
>ręce
>
>Co do czułości modemu (jak to nazwałeś) to sądzę, że chodzi Ci o poziom
>transmisji MODEM (jak to mądrze określa instrukcja do mojego Requesta).
>Skoro chcesz to zmienić, to podejrzewam, że Ci złomtrix zrywa połączenie -
> [...]
_______________

Twoj problem polegal na tym, ze kupowales WINmodemy zoltrixa! Sa one
faktycznie badziewne i psuja polaczenia!
Ostatnio kumpel dostal w rece jakiegos ZOLTRIX PHANTOM HSP 56 i po 20
sekundach po polaczeniu od razu nastepowalo zerwanie...

Ja za swojego dalem okolo 60 PLN mniej niz wtedy kosztowal ZOOM. Kosztowal
rok temu jakies 280PLN i byl teakze dostepny w dwoch wersjach.
1. za 240PLN dla Pentium 100 i szybszych
2. za 280PLN dla 486 i szybszych

Wlasnie zakup drozszego uratowal mnie przed kupnem Winmodemu...

To tyle...
Michal Zadworny
mailto:miknet_at_box43.gnet.pl
mailto:mikent_at_polbox.com