Re: Pytanie o modem

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sat 03 Apr 1999 - 13:08:29 MET DST

Michal Zadworny napisał(a) w wiadomości: ...

>roman_at_silesia.pik-net.pl <roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org>
>sprzeczne
>

> Nie wiem jak Ty, ale ja jestem zadowolony ze swojego nabytku!

Tak jak to już kiedyś mówiono na grupie - ok. 1 na 10 zoltrixów jest dobry -
gratuluję szczęścia :)
Mnie go niestety brakowało w bojach z tym złomem i nie trafiłem na nic
dobrego mimo, że przewinęło się tego ładnych pare egzemplarzy przez moje
ręce

Co do czułości modemu (jak to nazwałeś) to sądzę, że chodzi Ci o poziom
transmisji MODEM (jak to mądrze określa instrukcja do mojego Requesta).
Skoro chcesz to zmienić, to podejrzewam, że Ci złomtrix zrywa połączenie -
jeśli tak jest (a tego niestety nie napisałeś, więc nie wiem) to spróbuj
komendy:
ATS91=15 (można rejestrowi 91 przypisywać wartości od 0 do 15dBm)
Jeśli modem zrywa połączenia, to należy ustawić wartość najwyższą (15) -
jest szansa, że to pomoże.