Re: Drukarka w firmie

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Wed 31 Mar 1999 - 21:03:10 MET DST

Dnia Wed, 31 Mar 1999 12:52:54 GMT, jareka_at_dawid.com.pl (Jaroslaw
Andrzejewski) napisal:

>: Wed, 31 Mar 1999 08:35:15 GMT, gstask_at_USUN-TO.polbox.com (Gizmo)
>: napisał(-a):
>:
>: >ekspolatacyjnymi. Nie proponujcie laserowych, chodzi mi o coś na
>: >biurko dla kobiet z księgowości, bez większych wypasów.
>: Dlaczego nie laserówki? Zazwyczaj są tanie w eksploatacji, szybkie,
>: łatwe w obsłudze, dają wysoką jakość wydruku.

No właśnie rzecz w tym, że na tych drukarach ma się drukować nie za
wiele ale musi być kolor.
Tu każdy ma drukarkę "dla siebie", najczęściej drukuje się pisma z
umieszczonym u góry logo, które jest... zielone... i takie ma być! a
aby Pani nagrała ten plik na dyskietkę i wydrukowała na innej
drukarce... to już zbyt trudne (sieć w firmie jest średnio
rozwinięta).
Tak więc lasery odpadają wiem, że są bardziej opłacalne, ale...
Więc ponowię pytanie o awaryjność atramentowych drukarek w Waszych
firmach; które są opłacalne?
Coś mi się zdaje, że rzucę się na hp695c.

Pozdrawiam

--
Gizmo
gstask_at_polbox.com