Re: Drukarka w firmie

Autor: Paweł Dymkowski (peltron2_at_polbox.com)
Data: Thu 01 Apr 1999 - 08:21:12 MET DST

Gizmo napisał(a) w wiadomości: <37027112.14869454_at_news.tpnet.pl>...
>Tak więc lasery odpadają wiem, że są bardziej opłacalne, ale...
>Więc ponowię pytanie o awaryjność atramentowych drukarek w Waszych
>firmach; które są opłacalne?
>Coś mi się zdaje, że rzucę się na hp695c.

Nie czyn tego!
Ja przeszedlem z HP670C i HP690C na Lexmark3200 i nie zaluje. Oczywiscie nie
mowie tu o jednej sztuce. Packardy pieprzyly sie od nowosci a po roku
odmowily pracy. Jakosc wydrukow czarnych i kolorowych jest optycznie o
wiele lepsza od HP670C, a o kulturze programu sterujacego nawet nie
wspominam. L3200 jeszcze roku nie maja ale sadzac po braku awaryjnosci
innych 2 letnich modeli Lexmarka (1020 i 2030) jestem spokojny. Zestawy do
napelniania atramentem tez sa dostepne. Majac na uwadze przejscia z serwisem
HP nigdy wiecej wyrobow tej firmy nie kupie a na pewno nie atramentowke z
serii 600. Prowadzenie papieru w drukarkach HP (wywijanie) tez ma swoje
wady. Np. na Lexmarku moge zaadresowac koperte juz zaklejona i gruba. HP
gniecie nawet puste. Na koniec dodam, ze oczywiscie nie pracujemy w czystym
Dos-ie.
Pawel Dymkowski