Re: Obrazek jako EXE

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 30 Mar 1999 - 22:08:27 MET DST

Dnia Tue, 30 Mar 1999 15:37:21 +0200, Mariusz Artur Borkowski
<mborkows_at_elka.pw.edu.pl> napisał:

>Skopiowac nie, ale mozna wymyslic cos ze sciaganiem ekranu...
Gdybys mial racje, to juz by bylo i tak niezle - malo komu by sie chcialo w to
bawic. Ale dowiedzialem sie, ze niestety nie mam racji (chodzilo o
przegladarke) :)

Do Jarka Z. :
>A tak BTW - po co Ci to ? Oj Fioku... co Ty kombinujesz? :)
rownie inteligentna odpowiedz, co pytanie: stary, nie pytaj...

pozdrowienia

--
Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl                 http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/