Re: Czy przez kabel od kablowki mozna puscic siec?

Autor: Fidor (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 30 Mar 1999 - 22:06:03 MET DST

On Sat, 27 Mar 1999 14:38:14 GMT, pablos_at_netpol.pl (Pawel Szczecinski)
wrote:

>Witam!!!
>
>Chcemy podlaczyc dwa komputery miedzy soba. Niestety mamy problem z
>instalacja kabla. Laczy nas tylko gruby koncentryk od kablowki. Czy
>mozemy nim puscic siec??? Czy siec nie bedzie zaklocac kablowki?

A przypadkiem kabel kablowki nie ma innego oporu niz kabel karty
sieciowej ?
>Chcemy odlaczyc te puszki i wciac sie bezposrednio w gruby koncentryk,
>jednak jak zalozyc terminatory, zeby nie odcinac ludzi od kablowki???
Moze nie terminatory ale filtr na czestotliwosc karty ?

>Gruby koncentryk idzie przez pol miasta...
A jak jest odleglosc miedzy toba a kolesiem , bo jesli powyzej 180 m
to mozesz zapomniec :-(

Jakim fuduszem dysponujecie , i jak wyglada wasza sytuacja - niedawno
tez myslalem nad podobnym problemem wiec mam pare pomyslow :)

Pozdrawiam
Fidor