.. albo rybki, albo akwarium -> Creative Riva TNT

Autor: TommyLee (tomekso_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 30 Mar 1999 - 10:27:52 MET DST

Czy ktoś z szanownych grupowiczów spotkał się z następującym przypadkiem.

Płyta A-Trend 6220, karta grafiki j.w. ; po zainstalowaniu oryginalnych DRV
do karty częstotliwośc odświeżania ekranu w Windozach można było ustawic
wedle życzenia ale w grach np. BLOOD2 przy rozdzielczości 800x600
częstotliwość była 120 Hz !, nie potrafiłem tego zmienic. Ustawiałem na inną
rozdzielczość np. 1024x768 i częstotliwość odświeżania już było O.K.;
Oczywiscie sprawa ważna swieże DRV, wiec zainstalowałem sterowniki
referencyjne od NVidia, a tu następny problem nie mogę ustawić odswieżanie
pod Windozą, za to w każdej grze w dowolnej rozdzielczości mam odświeżanie
60Hz

Wdzięczny będe za informacje,

Pozdrowionka
Tomek