nagrywarka HP8100i

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 29 Mar 1999 - 19:25:29 MET DST

ChesterEM wrote:

 C> Zakładasz beret z antenką, ubezpieczasz mieszkanie, rodzinę wysyłasz na

Nie pojmuję tego wtrętu.

[...]

 C> ... a mógłbyś go kupić za 350 PLN z VAT.

Za 350 PLN z VAT _co_ mógłbym kupić? Bo na pewno nie UPSa o mocy rzędu 400VA,
mogącego pracować z akumulatora pod pełnym obciążeniem przez 40 minut...
Wycinając początek posta usunąłeś kontekst.

[...]

 C> Twój pomysł/przepis wydaje mi się nieco chybiony.

Rozumiem, że Ciebie stać na kupienie UPSa o długim czasie działania... Ale są
tacy, których po prostu nie stać, a potrafią sobie poradzić z taką przeróbką.
Być może jesteś też szczęśliwcem, który nie wie, co to przerwy w dostawie
energii...

 C> Nie wiem ile kosztuje nowy akumulator, ale żelowy, bezobsługowy pewnie
 C> ze
 C> 400 PLN albo lepiej.

Po co żelowy? Zwykły, samochodowy w zupełności wystarczy. Kosztuje niemal 3
razy mniej...

 C> Do tego te kabelki, druciki, przewody, klemy, wiertarki... no i stary
 C> ups - koniecznie APC.

Napisałem o APC, ponieważ sam tak z takim zrobiłem. Stary dlatego, że nowsze
głupieją przy akumulatorze o dużo większej pojemności niż standardowy 7Ah. Poza
tym - kupowanie nowego tylko po to, żeby go przerabiać jest trochę bez sensu. A
lamerów chętnie sprzedających starego UPSa zamiast tylko wymienić w nim
akumulator łatwo znaleźć.

 C> P.S. Mógłbyś odpisywać w bieżącym wątku?

Nie ode mnie to zależy - bramka zmienia msgid i wątki się rwą.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl