Re: nagrywarka HP8100i

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Wed 24 Mar 1999 - 22:17:00 MET

On Wed, 24 Mar 1999 14:19:36 GMT, "Voytec" <voytec_at_vc.pl> wrote:

>Wojtek napisał(a) w wiadomości: <36f9b1a2.10765125_at_news.tpsa.pl>...
>
>A oprogramowania nie jest tak duzo, zeby trzeba bylo co chwile cos testowac.
>Ja w zasadzie uzywam tylko Nero i DiscJugglera, nic lepszego nie
>widzialem...
>
>Wojtek

Wydaje mi sie ze ze chodzilo mu o kopiowanie czegos z zabezpieczeniem,
nie zawsze to sie udaje za pierwszym razem ... i dlatego niektorzy
lubia testowac takie rzeczy na CDRW ....

BTW czy sa jakies plyty CDRW 80 min (i takie co sie nagrywaja z 4x) ??

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
  Quake 1 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/quake/