Re: bad sectors na dysku-jak usunac

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Mon 29 Mar 1999 - 17:07:25 MET DST

Agent KGB wrote in message ...

>Maciek napisał(a) w wiadomości: <7dnn7k$ae6$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

format x: /C <= /C wymusza sprawdzanie bad-sectorów...

>Moze chodzi o niskopoziomowe formatowanie HDD (tzw. low level format).
Kazda
>firma produkujaca HDD wypuszcza swoje wlasne programy do llf, jednak
>istnieje kilka w miare uniwersalnych programow. Ja osobiscie polecam Maxtor
>Low Level Formater, moze pomoc, a na pewno nie zaszkodzi - jeszcze nigdy
nie
>udalo mi sie nim zniszczyc zadnego dysku, a robilem to juz wiele razy.

No to ci się może udać... LLF zrobiony programem innym niż producenta może
równo namieszać, a wogóle nieporozumieniem jest LLF z BIOSu! Zresztą,
zajrzyj do archowów grupy - tam była niezła dyskusja na ten temat...

Pozrowionka!!!

--
"Those who do not remember history are condemned to repeat it"
"In a long run we are all dead" - Keynesian economists