Re: bad sectors na dysku-jak usunac

Autor: Agent KGB (agentkgb_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 29 Mar 1999 - 16:20:37 MET DST

Maciek napisał(a) w wiadomości: <7dnn7k$ae6$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>jak mozna usunac (sprobowac usunac-
>-wiem ze nie zawsze sie da)
>bad sectors z dysku
>
>slyszalem cos o formatowaniu z jakims parametrem
>
>pozdrowienia,
>Maciek

Witam!

Moze chodzi o niskopoziomowe formatowanie HDD (tzw. low level format). Kazda
firma produkujaca HDD wypuszcza swoje wlasne programy do llf, jednak
istnieje kilka w miare uniwersalnych programow. Ja osobiscie polecam Maxtor
Low Level Formater, moze pomoc, a na pewno nie zaszkodzi - jeszcze nigdy nie
udalo mi sie nim zniszczyc zadnego dysku, a robilem to juz wiele razy.

Pozdrawiam
Agent.

ps. jesli potrzbujesz to slij na priv'a...