Re: POMOCY !!!

Autor: Tygrysek (tygrys99_at_friko4.onet.pl)
Data: Fri 26 Mar 1999 - 08:35:24 MET

Powiem krotko - PC CHIPS & BX CELS SUX NA MAX"A !!!!
Zmien plyte na jakas ludzka ...... a jak skladasz dla siebie tegho kompa to
zapomnij z kompatybilnoscia grafy

      Karol Cichoński
tygrys99_at_friko4.onet.pl
Jarek The Beast <jbokszcz_at_mail.szkoly.edu.pl> napisał(a) w artykule
<36fb30be.0_at_news.vogel.pl>...