POMOCY !!!

Autor: Jarek The Beast (jbokszcz_at_mail.szkoly.edu.pl)
Data: Fri 26 Mar 1999 - 07:28:00 MET

Pomóżcie mi proszę.
Mam taki problem:
składałem kompa - płyta PC CHIPS z 8 MB grafą i dzwiękiem,
Celeron 333 z cachem, 32 RAM, modem Zoltrix, twardy Samsung 3,2 GB.
I co się okazuje - podłączeniu wszyskiego i odpaleniu kompa, włącza się
jakiś ALARM - takie a'la syrena. I właśnie, doszedłem że dzieje się
to tak dlatego bo w BIOS-ie są jakieś ustawienia dla CPU i włączona jest
funkcja bodajże CPU FAN ERROR PROCEDURE na Beep.
Zaznaczam że wentylatorek na procku się kręci ( chociaż są dwa wejścia na
wentylator - sprawdzałem obywda ).
I kiedy tą funkcję wyłączyłem to przestał "syrenić", ale za to przestał
działać FLOP,
a raz na 10 razy zamiast FLOPA, pisze że nie działa klawiatura.
Czasami Flop zadziała, ale nie czyta systemowych dyskietek.

POMÓŻCIE MI !!

(o: Jarek z Drawska Pom. :o)
       jarkozi_at_box43.gnet.pl
(o: GSM/SMS +48 603 117348 :o)