Re: Celeron "zwykly" czy pod s370???

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 25 Mar 1999 - 14:28:30 MET

Jeszcze kilka takich wypowiedzi i zwątpię w to, co widziałem...

Vindex napisał(a) w wiadomości: <36fc3c7f.5688097_at_news.tpnet.pl>...
>takiego a troche tych procesorow widzialem ... Procesory dostales w
>standardowym pudelku?
Przecież piszę, że to były normalne, standardowe BOXy. Wentylator
Sanyodenki, pudełko podobne do tego z "Express 3D",
na nim napis "Intel Celeron Processor", hologram, itd.

>Jak wygladalo to plastikowe opakowanie?
Jakie plastikowe opakowanie? To, w którym był procesor?
Standardowe, przezroczyste. Kabelek do wentylatorka był w woreczku
z jakimiś papierami. ;-)

>jak je rozbierales - tasmy termoprzewoszacej na radiatorze nie bylo?
Ojoj, powtarzam po raz n-ty: NIE BYŁO. Między prockiem
a radiatorem był silikon (biały).

>OK, ale daj znac :)
Na pewno dam, ale... źle odpowiedziałeś. Powinieneś strzelić
coś w stylu: "To podeślij mi to, co teraz piszesz".
HEHE

>Vindex

A. Bigor
(www.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)