Re: Celeron "zwykly" czy pod s370???

Autor: Vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Thu 25 Mar 1999 - 00:04:56 MET

On Wed, 24 Mar 1999 01:13:44 GMT, "A. Bigor" <zbyfek_at_pertus.com.pl>
wrote:

<ciach>
>Na dzień dobry i do widzenia. Oba rozbierałem przed sprzedaniem...

To naprawde dziwne ... Jeszcze nie zdarzylo mi sie widziec czegos
takiego a troche tych procesorow widzialem ... Procesory dostales w
standardowym pudelku? Jak wygladalo to plastikowe opakowanie? BTW -
jak je rozbierales - tasmy termoprzewoszacej na radiatorze nie bylo?

<ciach>
>No przecież mówię, że to tajemnica! Jak będzie, to będzie!

Jakbym czytal wypowiedzi na temat sterownikow do Vortex'a 2 :))))

>Teraz piszę coś innego, niezbyt związanego z komputerami.

OK, ale daj znac :)

>A. Bigor

Pozdrowienia

Vindex