Re: Viper V770 Ultra TNT 2 coraz bliżej...

Autor: Wojciech Wrzaskała (wojciech_wrzaskala_at_cadena.com.pl)
Data: Thu 25 Mar 1999 - 10:25:28 MET

> Viper 550 Diamonda odpowiednio 90MHz dla rdzenia i 110MHz dla pamięci.
> Sugeruję lekką korektę :-)
Święta racja. Już poprawiam. (a dokładniej nasz webmaster).

> 2. Pytanie : Na CeBit'cie Diamond "chwalił się" chęcią wypuszczenia (na
> starcie) Viper'a 770 z rdzieniem o częstotliwości 175MHz (wyśmiane to
> zostało przez przedstawicieli konkurencji, ja też w to nie uwierzyłem).
> Czy wartość 150MHz w produkcji jest już pewna? Kiedy otrzymaliście taką
> informację?
Niestety nic nie jest jeszcze pewne. Informacja prasowa została przygotowana
na podstawie BARDZO wczesnych wersji testowych karty.
Jak będzie w detalu - przekonamy się za jakiś miesiąc.

W każdym bądź razie widać, że ktoś czyta uważnie moje materiały. Dzięki ;-)

--
Wojciech Wrzaskala
Public relations, Cadena Systems