Re: Viper V770 Ultra TNT 2 coraz bliżej...

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 24 Mar 1999 - 13:14:34 MET

Cześć,

... przeczytałem ... i mam na gorąco jedną uwagę i jedno pytanie :-)
Obie odnoszą się do tego samego zdania.

cytat :
"W odróżnieniu od poprzednika - chipsetu TNT 1 - V770 będzie taktowany
dwiema częstotliwościami, osobno rdzeń chipsetu (tzw. core) i osobno
pamięć na karcie. Dzięki wytwarzaniu układów TNT w technologii 0,25
mikrona pierwsze egzemplarze testowe taktowane były odpowiednio 150 i
183MHz."

1. Uwaga : Nie wiem skąd wzięliście taką informację. Riva TnT (1) jest
również taktowana dwiema częstotliwościami. Np. sprzedawany przez Was
Viper 550 Diamonda odpowiednio 90MHz dla rdzenia i 110MHz dla pamięci.
Sugeruję lekką korektę :-)

2. Pytanie : Na CeBit'cie Diamond "chwalił się" chęcią wypuszczenia (na
starcie) Viper'a 770 z rdzieniem o częstotliwości 175MHz (wyśmiane to
zostało przez przedstawicieli konkurencji, ja też w to nie uwierzyłem).
Czy wartość 150MHz w produkcji jest już pewna? Kiedy otrzymaliście taką
informację?

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."