Re: LITESTEP - problem instalacji

Autor: Fidor (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 24 Mar 1999 - 20:33:36 MET

On Sun, 21 Mar 1999 14:50:10 +0100, "Hosen" <hosen_at_friko3.onet.pl>
wrote:

>Witam,
>próbowałem sobie zmienić powłokę windows ma LITESTEP z płytki CHIP 4/99
>Jednak coś nie gra. W system.ini jest prawidłowy wpis do shella, ale on się nie startuje.
>Dokładnie to uruchamia się Win, ale tylko do pojawienia tapety, muzyczka starujer i mignie jak zwykle jakieś onko programu uruchamianegoz autostartu. Dalej nic. Czyste okno, tylko tapeta. Po wciśnieciu Ctrl+Alt+Del jest okno zamykania bez błędów. Jedyne co mogę zrobić to zamkąć jakąś aplikację lub system. Proszę o pomoc.
> [...]
Chip pokpil sprawe - identyczna wersja sciagnieta z inetu wywala co
prawda ten sam blad ale po restarcie kompa wszystko sie buja az milo .
(inna metoda pliki core.dat i ten drugi , tez o rozszerzeniu dat to sa
pliki rar'a ) dalej nie musze juz chyba tlumaczyc . Co do inetu to
daje adres : http://floach.pimpin.net/lsdev/ -tam sa najnowsze buildy
litestepa (sam http://floach.pimpin.net/ jest genialnym sitem co do
alternatywnych powlok Windy goraco polecam)

pozdrawiam Fidor