LITESTEP - problem instalacji

Autor: Hosen (hosen_at_friko3.onet.pl)
Data: Sun 21 Mar 1999 - 14:50:10 MET

Witam,
próbowałem sobie zmienić powłokę windows ma LITESTEP z płytki CHIP 4/99
Jednak coś nie gra. W system.ini jest prawidłowy wpis do shella, ale on się nie startuje.
Dokładnie to uruchamia się Win, ale tylko do pojawienia tapety, muzyczka starujer i mignie jak zwykle jakieś onko programu uruchamianegoz autostartu. Dalej nic. Czyste okno, tylko tapeta. Po wciśnieciu Ctrl+Alt+Del jest okno zamykania bez błędów. Jedyne co mogę zrobić to zamkąć jakąś aplikację lub system. Proszę o pomoc.
Aha, byłbym zapomniał. Przy próbie instalacji LITESEPA pojawia się okno:
"Error occured during instalation. Missing core components". Nadmieniam , iż plik Core.dat jest w katalogu Litestepa, a pomimo tego komuniaktu zostaje utowrzony katalog z plikami powłoki. O co tu chodzi?

--
Pozdrawiam!
Grzegorz Latek