Re: nagrywarka HP8100i

Autor: Voytec (voytec_at_vc.pl)
Data: Wed 24 Mar 1999 - 15:19:37 MET

ChesterEM napisał(a) w wiadomości: <3w2K2.19175$U1.3474921_at_news.tpnet.pl>...
>Nie jestem jasnowidzem, ale IMHO - nie. Koszty produkcji są zbliżone, zatem
>kwestia czasu i wojna cenowa.

Dwa takie same samochody z roznymi silnikami tez roznia sie cena i to
ogromnie. Dlaczego? Wlasnie placi sie za ten 'luksus', ktorego ja nie
potrzebuje (jesli chodzi o CDRW, nie auta :-)...

>Szczególnie jak wyłączą prąd, brat majterkowicz bawi się
>autotransformatorem, sąsiad za ścianą we własnym zakresie remontuje
>intalację elektryczną itp. :>

Dobry sprzet to tez jest UPS...

Wojtek