Re: nagrywarka HP8100i

Autor: Voytec (voytec_at_vc.pl)
Data: Wed 24 Mar 1999 - 15:19:36 MET

Wojtek napisał(a) w wiadomoœci: <36f9b1a2.10765125_at_news.tpsa.pl>...
>Nie całkiem, sš bardzo przydatne gdy chcemy testować nagrywanie, np.
>różne oprogramowanie, overburning itp. Gdy się coœ wywali możemy takš
>płytkę skasować i testować dalej, zwykłe CDR-y w tym przypadku możemy
>użyć np. jako podstawki pod szklanki.

Wczesniej na grupie ktos pisal, ze CDRW po overburningu nie mozna
wykasowac... Jak to jest?

A oprogramowania nie jest tak duzo, zeby trzeba bylo co chwile cos testowac.
Ja w zasadzie uzywam tylko Nero i DiscJugglera, nic lepszego nie
widzialem...

Wojtek