Re: Która Riva lepsza?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 22 Mar 1999 - 11:29:44 MET

Cześć,

Dalej się nie ustosunkowujesz ... chyba powiedziałem wszystko.

> widze ze nie zauwazasz pewnych prawidel. creativ czy diamnod ? wybor i tak
> jest wypadkowa potrzeb, mozliwosci i celu zakupu danego sprzetu.

Oczywiście. Napisałem natomiast dokładnie : jeśli mamy zbliżoną jakość
(hard & soft) decyduje cena.

> mi potrzeba bylo czegos co szybko pozwoli mi zmienic preferencje mojej
> karty. zanalazlem. creative labs tnt.

Dziś to już jest nieaktualne.

> takich ludzi jak ja nie jest malo.

Właśnie ich szukam :-)

>jesli uwazasz ze decydujacym krytrium jest cena to jestes w bledzie.
> jest to taki sam czynnik decydujacy o zakupie danej karty jak jakosc czy
> soft dolaczony.

Nie będę się powtarzał. Patrz wyżej.

> ktos kto kupuje karte jak tnt to po to zeby z niej korzystac
> w sposob najbardziej optymalny czego nie zapewnia diamnod. tyle.

Napisałem dlaczego się z tym nie zgadzam. Zamiast odnieść się do tego
powtarzasz swoje słowa jak ...

> jesli sie czegos wymaga to trzeba byc konsekwentnym i szukac do momentu gdy
> sie znajdzie to czego sie szuka, a nie poprzestawac na nizszej cenie.

I kto to mówi? :-))) Wymieniam karty co tydzień, sprawdzam wszystkie
sterowniki, robię testy i ... konsekwentnie szukam :-)

> dla ciebie cena jest decydujaca dla mnie mozliwosci w dzialaniu.

Dla mnie też. Przeczytaj sobie dobrze.

> co do twoich zarzutow odnosnie wyjasnien to stwierdzilem ze byly podobne do moich spostrzezen. wiec nie komentowalem.

Taaak?

> ty chyba nie jestes takim expertem za jakiego sie uwazasz (@hardware.com.pl)

Nie uważam się za "takiego" eksperta. Adres e-mail też nie ma nic do
tego. Natomiast biorąc pod uwagę to co piszesz ...

> bo zapominasz o celu jakiemu ma ta nasza dyskusja sluzyc.

Przypomnij mi proszę :-)

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."