Re: Dajcie mi Celerona 333, a puszczę go Wam na 500 (

Autor: Tomasz Piękoś (tomkos_at_geocities.com)
Data: Fri 19 Mar 1999 - 00:46:53 MET

"A. Bigor" wrote:

> Ano właśnie. Mówi się, że Celeron 333 bardzo rzadko chodzi na 500 MHz.
> Mój, typowa Kostaryka, pierwsza lepsza z kupki, podkręcić się
> raczej nie powinna. A jednak!

Uh mama..... On to naprawde potrafi. Kiedys staralem sie podkrecic procka...
Celek 300 bez A, no i dupa zbita. Dzisiaj sie dokopalem do strony
www.pertus.com.pl/~zbyfek . Jesli chcecie krecic procki to z ta strona. Jest
naprawde na temat, zwiezla i za lapke poprowadzila mnei od 300MHz do 450 :)
btw: zastanawiam sie czy nie puscic procka na 4.5x133MHz :) ciekawe co powie :)

Tomasz Piękos.

ps: ale te procki sa glupie :)) Tak sie dawac robic w balona :)