Re: Wspolpraca dyskow WD i Quantum ?

Autor: Jacek Skaznik (jskaznik_at_3d.pl)
Data: Fri 19 Mar 1999 - 01:22:00 MET

>To ciekawe, bo ja na takiej konfiguracji pracuje od pol roku i przez dwa
>miesiace mialem podkrecony sprzet na 75 i wszytsko bylo w porzadku.
>Taka konfiguracja pracowala na plytach Soyo 5BT5 i Fic 503+...

No coz, nie mowie, ze inni MUSZA miec takie problemy, tylko ze ja takie
mialem. Plyta - Gigabyte 586HX, 64MB RAMu, NT4WRK + SP3 (to bylo z 1/2 roku
temu). Obecnie nie mam juz zadnych Caviarow i jest OK. Quantumy sa jednak
najlepsze (IBM bylyby no.1 ale sie nie kreca).

PS. a tak w ogole to kumpel do mnie ostatnio przyszedl z Caviarem chyba 5GB.
Podlaczalismy go na 2 kanal IDE samego i jedyne zezworkowanie, na jakim
szedl to CableSelect (plyta BH6).

Pozdro
Jacek Skaznik
jskaznik_at_helion.com.pl