Re: Hurtownia?

Autor: Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk (grzegorz_at_WEBMEDIA.PL)
Data: Mon 15 Mar 1999 - 17:22:26 MET

On Fri, 12 Mar 1999 08:41:12 GMT, "Marcin Bójko" <bojko_at_priv5.onet.pl>
wrote:
>warto, to znaczy tanio i dobry sprzęt. W mojej dotychczasowej hurtowni
>kupiłem monitor Samsunga. Przyjechałem do domciu, rozpakowałem podłączyłem -
>monitor żyleta, tyle że nie da się nic ustawić - zupełnie nie reaguje na
>guziki. Monitor pod pachę i do serwisu w hurtowni - a oni rozkładają
>rączki - musi pan jechać do serwisu Samsunga, my nie odpowiadamy za to. Nie
>miało znaczenia,że uszkodzony monitor dali mi dwie godziny wcześniej. Tak
>miałem już parę razy. Dobrze, że w serwisie szybko zrobili, bo tak
>świeciłbym oczami przed klijentem, albo musiał kupić nowy monitor.

To mówisz im że rezygnujesz z gwarancji i przechodzisz na rękojmię, wtedy
nie jest to już problem producenta tylko sprzedawcy a jak znów rozłożą
ręce to straszysz ich PIH'em a jak znów nic nie zrobią to już nie
straszysz PIH'em tylko przechodzisz do konkretów.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz_at_satan.pl.eu.org.com .. http://hack.zone.to/