Hurtownia?

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_friko5.onet.pl)
Data: Fri 12 Mar 1999 - 09:41:12 MET

Cześć.

Czy ktoś może mi polecić dobrą hurtownię sprzętu (może jakaś hurtownia czyta
;-)). Ta w której się ostatnio zaopatruję jest strasznie droga - może to dla
tego, że jest w Warszawie. Dlatego gotów jestem jeździć daleko jeśli będzie
warto, to znaczy tanio i dobry sprzęt. W mojej dotychczasowej hurtowni
kupiłem monitor Samsunga. Przyjechałem do domciu, rozpakowałem podłączyłem -
monitor żyleta, tyle że nie da się nic ustawić - zupełnie nie reaguje na
guziki. Monitor pod pachę i do serwisu w hurtowni - a oni rozkładają
rączki - musi pan jechać do serwisu Samsunga, my nie odpowiadamy za to. Nie
miało znaczenia,że uszkodzony monitor dali mi dwie godziny wcześniej. Tak
miałem już parę razy. Dobrze, że w serwisie szybko zrobili, bo tak
świeciłbym oczami przed klijentem, albo musiał kupić nowy monitor.
Gdzieś musi być tanio, skoro na giełdzie w Warszawie ludzie sprzedają części
taniej niż w mojej hurtowni, a fakturę wystawiają bez szemrania.
Ceniłbym sobie cenniki via e-mail i tym podobne udogodnienia.
Jakbyście dawali odpowiedź na priv też byłbym dźwięczny, bo ciężko grzebać w
tym gąszczu newsów, zwłaszcza, że sarwer ledwie dyszy - siedzę na kablu już
godzinę i jeszcze komp. nie pobrał pierwszej subskrybowanej grupy.
Pozdrawiam
Marcin Bójko
mailto:bojko_at_priv5.onet.pl
http://priv5.onet.pl/wa/bojko