a propos modemow

Autor: Wojciech Krolik (mmkrolik_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 12 Mar 1999 - 15:22:47 MET

Musialem wyzbyc sie zoltrixa 33.6 wew i teraz mam roboticsa 56k na com3
Chodzi w miare cacy, ale sa i klopoty.
Oprogramowanie dolaczone do niego dziala bez problemow, lecz dosowy term95
nie ! Wybiera numer a po nawiazaniu polaczenia na ekran wywala robaczki
:(( zmiany emulacji term nic nie daja...
Oryginalny terminal w windzie chodzi jak slimak...
Trumpet ma takie same problemy jak term95
Pierwotny windowsowy terminal ( win 3.11 ) po zgloszeniu sie modemu z
drugiej strony i chwili "rozmowy" zrywa polaczenie...

Stad moje pytanie: Jakie sa sposoby zmuszenia w/w robotixa dowspolpracy z
wszystkimi w/w programami ??

I czy jest sposob, aby oprogramowanie dolaczane do zoltrixa 33.6 (moim
zdaniem o niebo lepsze ) wspolpracowalo z robotixem???

Pozdrawiam

Wojtek Krolik
mmkrolik_at_cyf-kr.edu.pl
krolik_at_mol.uj.edu.pl