Re: SBLive + trzaski z dysku

Autor: Krzysztof Retela (xantic_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 12 Mar 1999 - 15:00:38 MET

J.C. napisał(a) w wiadomości: <36E8E96D.A836E3D7_at_optimus.pl>...
>VIA VIA nie równe nie porównuj prosze chipsetu 586 i PII to jest
niedorzeczne
>nie uwazasz ? VIA to nie tylko jeden chipset. po grzyba chcesz sie pakowac
>plyte za 600 zl ? za 300 Ci niem wystarczy ? pozostale 300 zainwestuj w
>dodatkowy RAM. Cena ta sama a wydajnosc wieksza w 2ej konfiguracji, nie
uwazasz
>?

Oczywiscie chipsety pod 586 i PII sa rozne, ale akurat na chipsecie VIA pod
586 chodzilo...

Nie chce pakowac sie w plyte za 600 zl - przeciez napisalem:
"Jesli beda bardzo drogie (czyli ok. 600 zl) to pozostane przy Shutle 661/P
na BX"

RAMu mam 64Mb (na razie wystarcza) - akceleratora jeszcze nie mam,
bo nie jest mi na razie niezbedny, ale mysle o kupnie.

Pozdrowienia
Krzysztof Retela