Re: Wyniki krecenia celeronow

Autor: Marcin Witek (wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 11 Mar 1999 - 13:59:54 MET

vindex <vindex_at_wirtual.pl> wrote:
: No nie wiem - mam przez to caly czas rozgrzebany komputer :)) Jak dolozysz
: do tego jeszcze testy to ... :)

  Heh... Ja juz powoli zapominam jak wygladaja srubki do przykrecania
obudowy... :)

: Od samego flashowania to ona sie AZZa nie stala :)))

  A tam... Sprawa wygladala tak ze kupilem ja jak jeszcze Azzy chyba nie
bylo. Plyta ma oznaczenie PT-5IVL i jest model Azza ktory tak sie nazywa i
wlasnie BIOS od niego pasowal. Podejzewam ze to jednak byla Azza ale jeszcze
wtedy sie nie przyznawali... :)

: I blad :) Nie wiem w jakiej rozdzielczosci pracujesz ale na zadnym nonamie
: nie udalo mi sie uzyskac przyzwoitego obrazu 2D - na Monsterku 0 problemow
: :)

  Jestem troche zboczony i na monitorze 14 cali (prod. Ruffles zreszta :)
odpalam 1024x768, ale niestety potrzebuje miec duzo na ekranie. Obraz jest
fatalny, ale to raczej wina monitora (choc niby ma max 64kHz HSync, a to
wiecej niz zwykle czternastki)

: Mnie sie juz przestalo snic ...

  To moze sni ci sie poborca podatkow ? :)

: Tanie masz te nerwy :)

  noname :)

: Czemu tylko maly :)

  Na poczatek starczy :)

: W tych samych cenach? Watpie :)

  E... Tak powaznie to tez raczej kupuje u handlarzy, choc juz dawno
niestety nic sie nie trafilo :( A moze to dobrze.

: Mnie sie glownie takie trafiaja :) Od 4 lat kupuje 90% sprzetu u jednego
: dostawcy i nie narzekam - a i ceny mam jakby lepsze niz inni klienci :)

  Oooo! To juz byla reklama :)

                                           Wit