Re: AlphaPC - 2 proce??

Autor: zuko / Shark von Cygnus (zuko_at_anty.spam)
Data: Wed 10 Mar 1999 - 17:02:13 MET

On Tue, 9 Mar 1999 22:23:40 +0100, "Slawek K." <slawek20_at_friko7.onet.pl>
wrote:

>PS
>Czytalem kiedys w pckurierze albo w enterze, nie pamietam dokladnie gdzie,
>ze amerykanscy naukowcy pobudowali superkomputer w trzy dni wykorzystujac
>ogolnie dostepne elementy.
>Tzn zlozyli kilkanascie identycznych jednostek i polaczyli to w "jednosc"
>Podobno dzialalo to na linuksie. I tu moje pytanie: jak polaczyc
>kilka(kilkanascie) komputerow aby staly sie "jednym" superkomputerem??
>Jakies informacje posiadacie??
>Albo url na takowe.

ja tez o tym czytalem. tylko z tego co pamietam te ogolno dostepne
elementy kosztowaly z jakies 100.000 zielonych. moze sie zrzucimy i sami
cos takiego zlozymy w garazu, he? ;)

   zuko / Shark von Cygnus

e-mail: m_zuq_at_friko7.onet.pl
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq