Re: problem z p2

Autor: Tomasz Jakub Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Wed 10 Mar 1999 - 10:47:55 MET

>: Zaczyna zamykac programy nawet samego wina komunikujac mnie w
>niebieskim ekranie o krytycznym wyjatku w VXD i jakies cyferki, nastapi
>zamkniecie itd...
>Plyta, procesor pamieci,dysk wymieniono. Co jest trefnego?

Moze jakis nieaktualny strerownik do kontrolera ide albo karty graficznej.
Moze kabelki od dysku twardego. Zwroc uwage czy CD jest podpiety na osobnym
kablu.
Mialem podobne problemy gdy byly za dlugie tasmy do HDD, sprobuj takze
zainstalowac sterownik super vga zamiast zainstalowanego i wylacz udma.