problem z p2

Autor: zibi (zibi_at_kwidzyn.top.pl)
Data: Tue 09 Mar 1999 - 21:32:16 MET

Jestem niszczesliwym posiadaczem owej maszyny
Od dlugiego juz czasu walcze z dystrybutorem sprzetu i z tym kompem.
Problem jest tego rodzaju, ze przy czystym windowsie95 pracuje w miare
stabilnie, gdy doloze mu siec i office-a, zaczynaja sie male problemy... A
mianowicie: Zaczyna zamykac programy nawet samego wina komunikujac mnie w
niebieskim ekranie o krytycznym wyjatku w VXD i jakies cyferki, nastapi
zamkniecie itd...
Plyta, procesor pamieci,dysk wymieniono. Co jest trefnego?

DZIEKI

--
Dostęp dodzwaniany do usług DARMO !- http://rubikon.pl