Re: CD-ROM LG 32 czy 36x ?

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Tue 09 Mar 1999 - 18:09:04 MET

>W żadnej instrukcji nikt nigdy nie powiedział, ze maksymalny
>transfer
>jest tylko na początku płyty (jeśli jest ona w idealnym
>stanie).
Na początku płyty? - raczej na końcu chyba (tj. na jej brzegu) - przecież
tam prędkość liniowa jest najwyższa. - chyba, że brzeg płytki nazwałeś
początkiem :)

>Ważniejsze jest to jakie płyty czyta i jak szybko potrafi
>znalesc na
>niej dane.
Oczywiście, ale przynajmniej testy CHIPa wskazywały, że LG36 jest lepszy
(szczególnie przy korekcji błędów) od LG32.

Kupiłem już właśnie LG36x za 203zł z VAT i jak narazie chodzi bardzo fajnie.
Zdziwiłem się, że plik 50MB można przekopiować na dysk w ok.13 sekund :)