Re: CD-ROM LG 32 czy 36x ?

Autor: Mirro (bis_at_itnet.com.pl)
Data: Thu 11 Mar 1999 - 22:29:56 MET

Raz zaryzykowalem i kupilem 32x. Ale w momencie zakupu sprzedawca (moj
znajomy zreszta) powiedzial, ze gdyby cus to niech przyniose i zamieni mi na
inny. Wydalo mi to sie troszke podejrzane ale coz - ciekawosc. CD-ROM nie
czytal co 4-5 plyte, nawet te z czasopism. Zainstalowalem Samsunga 32x i
wszystko bylo OK.
Poprzednio tez nie mialem szczescia do Goldstara. Sprzedawalismy monitory -
to byla tragedia.

Mirro