Re: Recognita Crack

Autor: zuko / Shark von Cygnus (zuko_at_anty.spam)
Data: Mon 08 Mar 1999 - 23:24:29 MET

On Sun, 7 Mar 1999 09:37:39 -0500, "Xylodius" <xylodius_at_prodigy.net>
wrote:

>Ja swojemu kompciowi qpilem na walentynki nowy zasilacz (350Watt ATX
>z podwojnym filtrem sieci AC i wyciszonym wentylatorem). Wczoraj
>zamontowalem
>prawdziwie wewnetrzny streamer - nie ma do niego dostepu z zewnatrz, musi
>byc otwarta obudowa :))))). Ale, ze mam fulltower to sie nie martwie,
>miejsca
>i tak jeszcze sporo zostalo (hehe z 14 miejsc mam zapelnione 7). :))
rany, czlowieku, to co ty masz w tym komputerze??? ale musze przyznac,
ze po ciuchu zazdroszcze ci taaaakiej obudowy. ja to bym najchetniej
wstawil sobie obudowe od jakiegos serwera :))

>Jak na razie, to moje malenstwo :D odwdziecza mi sie brakiem jakichkolwiek
>zwisow, czy padow i pracuje wysmienicie oraz cichutko. :)))
gdzies kiedys uslyszalem cos takiego: _komputer jest odzwierciedleniem
swojego wlasciciela_ oraz _jak bedziesz trakwowac swoj(swoja ;))
komputer, tak on(ona) bedzie traktowac ciebie_. ja moja komputer darze
wielka miloscia i tez nie mam zadnych problemow. ale wiesz jak to jest z
kobietami - czasem maja te swoje humorki ;-)))

   zuko / Shark von Cygnus

e-mail: m_zuq_at_friko7.onet.pl
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq
A VIVA DEPECHE MODE ! ! !