Re: Recognita Crack

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Sun 07 Mar 1999 - 15:37:39 MET

zuko / Shark von Cygnus wrote in message <36e14e7b.17274573_at_news.tpsa.pl>...

>hmmm :)))) bratnia dusza. to tak jak ze mna. nawet jedna taka inkonke na
>pulpicie nazwalem "MOJA Komputer". ciekawe, czy to juz podchodzi pod
>zboczenie :)))
>atsd (a tak swoja droga) to jak odroznic, czy komputer to samiec, czy
>samiczka?
>serdecznie pozdrawiam.
>
>aha. bylbym zapomnial dodac, ze ja i moja komputer dzielimy jedno loze.
>i wcale sobie nie zartuje. poniewaz mam malutki pokoik musialem wybrac:
>albo biurko w moim pokoju, albo lozko. no to wybralem lozko. a do lozka
>wpakowalem moja komputer :))

Ja swojemu kompciowi qpilem na walentynki nowy zasilacz (350Watt ATX
z podwojnym filtrem sieci AC i wyciszonym wentylatorem). Wczoraj
zamontowalem
prawdziwie wewnetrzny streamer - nie ma do niego dostepu z zewnatrz, musi
byc otwarta obudowa :))))). Ale, ze mam fulltower to sie nie martwie,
miejsca
i tak jeszcze sporo zostalo (hehe z 14 miejsc mam zapelnione 7). :))
Jak na razie, to moje malenstwo :D odwdziecza mi sie brakiem jakichkolwiek
zwisow, czy padow i pracuje wysmienicie oraz cichutko. :)))

--
Xylodius
*  *  *