Re: Podkręcanie Celerona a błędy na twardysku

Autor: SqT (SqT_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 05 Mar 1999 - 18:59:08 MET

POstaram sie pomoc sam to sprawdzilem.

1. Odkrylem ze dyski Fujitsu 6.4 w tym tez 4.3 czasami pewnie niektore
egzemplarze sa na tyle trefne ze padaja po przestawieniu na 100 MZh Asus p2b
Celeron BoX malay

2. Dyski Seagate z nimi nic nie widomo te z seri Medalist 6.4 glownie o
innych nie wiem potrafia tez sobie padac na 100Mzh a na 83 to juz sporo
elekronik dokladnie 4 poszly. NA 100Mzh chodza poprawnie
ale czasami jak system nie jest dobrze chlodzony to blady sie robia.

3. Odkrylem ze z Plyta ABIT BH6 i jak jest Riva TNT Diamond 550 albo Stb
Velocity tez na TNT i scsi tekram 390f oraz tam inne sprzety awe sieciowa
modem to system wieszal mi sie ale nie ze proc byl zle chodzony 3
sprawdzalem 300a malay 300a costarica i 300a malay box ale ze plyta glowna
sie przegrzewa bo po przymocowaniu smigielka do radiatora chipsetu to bylo
nawet trudne wszystko chodzi ok dziwne ale prawdziwe. temperatura systemu to
40 stopni a bez smigielka i nawet 48.

Czasami nalezy sprawdzic czy nie proc sie grzeje ale raczej zawsze to jednak
on sie grzeje.

Jak padnie dysk a jest na gwarancji to nie ma problemu.
Np nie slyszalem u na s na uczelni zeby komus na overclokowanym 300a padl
samsung albo caviar coz albo przypadek albo te dyski bardziej sie nadaja na
overclocking. Sam mam Caviara 6.4 i jest mi z nim dobrze HE he. IBM coz w
POlsce za drogi ale wart swojej ceny.

SqT_at_alpha.net.pl